8 Temmuz 2008 Salı

ZEYTİNYAĞLI TAZE FASULYE

Artık sera sebzelerinden kurtulmaya başladık sanırım. Benim ailemin en sevdiği yaz yemeklerindendir taze fasulye. Ama AYŞEKADIN olacak. Bu cinsin lezzeti bir başka bence. tabi zevk meselesi yinede. ben bugün bu yemeği yaptım ve dumanı üstünde fotoğrafını çektim sizlerle paylaşmak için...
MALZEMELER
1 kg taze fasulye
3 domates
1 tane kurusoğan
1 diş sarmısak
tuz-tozşeker
YAPILIŞI
Fasulyeler güzelce yıkanır ve kılçıkları ayıklanır. küçük küçük doğranır.(ben elle yapıyorum.bıçak değdirmiyorum)soğanı , domatesi,sarmısağı, tuz ve şekeri (kararınızca) konur.zeytinyağıda üzerine gezdirilir.miktarı KEYFİNİZE bağlı....kapak konup 15 dk.kadar domateslerin suyunu salması beklenir....istenirse su ilave edilir(ben ilave etmiyorum)20 dk.düdüklü tencerede pişirilir
*** AFİYET OLSUN***

2 Yorum:

Blogger Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık,
Fasulye birazdan biz de yiyeceğiz:)
sevgiler..

28 Temmuz 2008 06:31  
Blogger Şehnaz dedi ki...

canım bu fasulyeye kim dayanabilirki.ellewrine sağlık.çok lezzetli gözüküyor.kekcafe

24 Nisan 2009 08:55  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa