5 Haziran 2008 Perşembe

MUZLU GOFRETLİ PASTA






Bu pastayı kızımla beraber yaptık. Tarifi sarimutfak arkadaşımdan aldım...orjinal tarifi almak için arkadaşın bloguna gidebilirsiniz. çünkü ben kremasını yapamadım. çiğ yumurta annemin midesine dokunuyor. kekinide ben yaptım.. kremada kolaya kaçtım biraz fakat sonuç yinede mükemmmeldi...Arkadaşıma teşekkur ediyorum ve ellerine sağlık diyorum...
MALZEMELER
3 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
1 fincan süt
2 kaşık kakao
yarım paket k.tozu

1 tane muz
3 tane gofret
1 yemek kaşığı nescafe
1 bardak süt
1 paket krem şanti+kakao
Yapılışına gelince.....Kek hamurunu hazırlayıp pişiriyoruz....Ortadan iki bölüp süt içinde erittiğimiz nescafeyle ıslatıyoruz. Krem şantinin yarısını sürüyoruz. Muz dilimleri ve küp doğranmış gofretleri yerleştiriyoruz. Diğer parçayı kapatıp kalan sütle ıslatıyoruz. Gofretler yumuşak olmasın diye çok ıslatmıyoruz. Kalan şantiyle hertarafı kaplıyoruz .Buzdolabında bekletiyoruz. sonra.........
****AFİYET OLSUN****

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa