14 Haziran 2008 Cumartesi

MISIRUNLU TAVUK


Ben tavuk şinitzeli çok seviyorum.Çocuklarım da öyle.Fakat yumurtalı ve yağda kızartma olduğu için çok ağır geliyor.Bende böyle yapmayı denedim.Hoşumuza gitti.Hem hafif, hemde lezzetli oluyor.Hıııı bir de tava başında kızartma derdinden kurtuluyorsunuz Evde de yağ kokusu olmuyor..
Bu yemeği tarif ederken ölçü vermiyorum. dilediğiniz miktarda tavuk göğsünü kuşbaşı doğrayıp tuz, karabiber ve tuzot ile tatlandırıyoruz...1 fincan kadar süt ilave edip buzdolabında dinlendiriyoruz....sabahtan hazırlarsak daha güzel oluyor...Yemek zamanı mısırunu serpip karıştırıyoruz...hertarafına gelmeli..teflon tavaya sıvı yağ koyuyoruz. ısındıktan sonra tavukları atıp pembeleşene kadar soteliyoruz....deneyin bana hak vereceksiniz..
***AFİYET OLSUN***

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa