16 Haziran 2008 Pazartesi

ZEYTİNLİ ÇÖREK

bu mayalı hamurun tarifini gülün mutfağından aldım. ben zeytinli olarak yaptım. bu nedenle şekerini az koydum. ayrıca 1 yumurta ekledim. sarısı içine beyazı üzerine.. diğer malzemelerde değişiklik yok.
MALZEMELER
1 bardak sıvıyağ
1bardak süt
1 bardaksu
5 bardak un(gerekirse ilave edebilirsiniz)
1 paket kurumaya
1 tatlı kaşığı tuz(ağız tadınıza göre)
4 çorba kaşığı şeker
yeterince küçük doğranmış zeytin
1 avuç kadar ince kıyılmış ceviz
hamur hazırlanıp mayalandırılır. ceviz ve zeytin ilave edilir. yuvarlanıp tepsiye dizilir. yumurta akı sürülür. tepside tekrar mayalandırılır ve 170° de pişirilir.
****AFİYET OLSUN****

1 Yorum:

Blogger karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

canım iyiki açmışsın blogspotu yoksa blogcuyla olmuyor,sürekli sorun çıkarıyor,sevgiler

21 Haziran 2008 13:36  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa